Hobby…

Atenţie! In rîndul sculptorilor contemporani apare un nume nou: Anastasia Gangal- o domnişoară  perseverentă ce propune publicului o colecţie neordinară de sculpturi confecţionate din lut polimeric. Şi-a descoperit talentul de la o simplă provocare, cînd o prietenă de familie i-a explicat cîteva tehnici de realizare a jucăriilor din argilă.Entuziasmată a încercat si ea sa improvizeze nişte figurine din lut…  si iată ce a ieşit!

Timp de cîteva luni a confecţionat numerose sculpturi mici – haioase si inspirate. Multumită de rezultate Anastasia a hotărît să boteze colecţia sa cu un nume care să o reprezinte .O alegere potrivită a fost ’Ganglion” care de fapt este şi porecla ei din copilarie. Printre obiectele realizate se numară: bijuteriile, jucariile, si diverse suvenire.

De profesie este economist, dar asta nu o împiedica să evadeze din lumea cifrelor spre noua pasiune artistică – sculptura.

Şi nu e doar atît! Un loc important în viaţa ei îl ocupa: muzica. Cînd are nevoie de inspiraţie cîntă la ghitară, fluier, sau caval. Alt hobby  este pictura in acuarela si desenul, – artă moştenită de la parinţii arhitecţi. Totuşi… mai mult timp liber îl dedică sculpturilor din lut. O mare parte din lucrări sint expuse la vînzare. Cele mai solicitate fiind bijuteriile şi animaluţele. Confecţionează şi obiecte la comandă.

Are deja schiţate cîteva planuri-  să realizeze din lut o colecţie mare de pisici, şi să participe la o expoziţie alături de sculptori profesionişti -chiar dacă nu a făcut niciodată studii în domeniul artei. Consideră că artiştii plastici îi vor întelege stilul şi starea de spirit.

Aceasta este pasiunea Anastasiei Gangal – o tinară sociabilă, ambiţioasă şi inspirată. Tu ce hobby ai?

P.S – despre sculpturile Anastasiei am realizat un reportaj- video in cadrul emisiunii Bună dimineaţa Moldova 1. Dacă eşti interesat de ele, mai multe detalii poţi afla pe http://www.ganglion.md

8 răspunsuri to “Hobby…”

  1. Am vazut de mai multe ori albumul cu lucrari ale Anastasiei pe facebook, animalutele i-au o forma haioasa in minuta ei, mi-ai placut mai multe,trebuie neaparat sa achizitionez si eu citeva de la ea,mai ales ca preturile sunt foarte rezonabile.Bravo*1000 ii doresc ca lucrarile ei sa fie recunoscute pe tot globul!

  2. Am uitat sa scriu care este hobby-ul meu.Imi place sa colectionez insecte, de orice fel…de la plosnite la fluturi cu diamentru de 10cm,calul popii s.a.md.Am acasa ,la tara , zeci de cutii ,de la ciocolate,pline cu insecte frumos aranjate dupa marime ,sau daca fac parte din aceiasi clasa de ex.Clasa apterigotelor-insecte care nu au aripi si Cl.Pterigotelor-insecte aripate.Imi pare nespus de rau ca am acest hobby 😦 Intr-o zi toata munca mea din copilarie cu siguranta va merge la gunoi.

  3. Multumesc pentru apreciere! 🙂 Pot sa-ti fac niste gîze din lut 😉

  4. O ideie geniala.mi-as dori niste cerceiusi cu buburuze galbene pistruiate sau fluturasi.Am sa-ti scriu pe facebook:)multumesc!

  5. da,intr-adevar sunt foarte frumoase lucrarile tale…imi plac foarte mult…si ideile sunt geniale…iti doresc succes pentru colectia de pisici!Si succes,desigur,la expozitia la care vrei sa iti arati creatiile.Si..hmm…hobby-ul meu?Imi place sa fac asa-numitele bratarile prieteniei…felurite…cu nume,desene…ce imi trece si mie prin cap.Bratari am prea multe,asa ca acum fac celor din jur :d Un alt hobby este dansul…De mica sunt pasionata de dans.

  6. Adaug->>Dansul ma fascineaza din ce in ce mai mult…Iubirea mea pentru dans creste pe zi ce trece!
    Si sa te mai felicit o data pentru ceea ce faci!esti bravo!continua si o sa vezi ca o sa devii sculptor vestit!

Lasă un răspuns

